爱念

因为音乐 因为喜欢

La Vie En Rose - 手嶌葵

手嶌葵的翻唱慵懒甜美而优雅,聆听这样的音乐,感觉时间都会慢下来好几拍,它发散着神奇的力量,使人变得很沉静,听了一遍又一遍,你不知它是何时结束的,也不知它何时又开始,反正你已经到了一种情境中,难以自拔......


La Vie En Rose —— 手嶌葵

Hold me close and hold me fast
快抱住我,紧紧地抱住我
The magic spell you cast
你念出的魔法咒语
This is la vie en rose
就是玫瑰人生
When you kiss me heaven sighs
你亲吻我时,天堂也在叹息
And the I close my eyes
即使闭上双眼
I see la vie en rose
我也能看见玫瑰人生

When you press me to your heart
当你将我按入你心里
Im in a world apart
我便来到了另一个世界
A world where roses bloom
这儿玫瑰盛开
And when you speak...
你说话时
angels sing from above
天使们便在天上歌唱
Everyday words seem...
平常的话语
to turn into love songs
也变得如情歌般甜蜜
Give your heart and soul to me
把你的心、你的灵魂都给我
And life will always be
而生活将变成
La vie en rose
玫瑰人生
Hold me close and hold me fast
快抱住我,紧紧地抱住我
The magic spell you cast
你念出的魔法咒语
This is la vie en rose
就是玫瑰人生
When you kiss me heaven sighs
你亲吻我时,天堂也在叹息
And the I close my eyes
即使闭上双眼
I see la vie en rose
我也能看见玫瑰人生
When you press me to your heart
当你将我按入你心里
Im in a world apart
我便来到了另一个世界
A world where roses bloom
这儿玫瑰盛开
And when you speak...
你说话时
angels sing from above
天使们便在天上歌唱
Everyday words seem...
平常的话语
to turn into love songs
也变得如情歌般甜蜜
Give your heart and soul to me
把你的心、你的灵魂都给我
And life will always be
而生活将变成
La vie en rose
玫瑰人生


热度(13)

© 爱念 | Powered by LOFTER