爱念

因为音乐 因为喜欢

Lark In The Clear Air - Cara Dillon

无论是谁都会被这空灵、清新,又略带稚嫩的声音所吸引。是的,Cara Dillon的声音就仿佛真正来自天籁一样干净,如同大自然一般空灵。Cara的歌曲总是能深入内心,洗净一切尘埃俗事。这位来自爱尔兰的歌手用她美丽的声音演绎着音乐的意义。


Lark in the clear air —— Cara Dillon

Dear thoughts are in my mind
当温馨的想法浮于脑海中时
and my soul it soars enchanted,
灵魂便沉醉于此
As I hear the sweet lark sing
那感觉犹若在纯净的空气中
in the clear air of the day,
倾听百灵清脆甜美的歌声
For a tender beaming smile
那温柔和充满阳光的笑容
to my hope has been granted,
是我梦寐以求的

And tomorrow he shall hear
明日他将知晓
all my fond heart longs to say.
我长久以来的爱慕之心)

I will tell him all my love ,
我将对他表白我的爱
all my soul's pure adoration,
我的爱 我灵魂对他崇高的敬佩
And I know he will hear my voice
我明了他会听到我的心声
and he will not answer me nay,
而他将沉默不语
It's this that gives my soul
而这足以给我
all it's joyous elation,
灵魂的慰籍
As I hear the sweet lark sing
好似听到百灵清脆之音
in the clear air of the day
在这纯净的空气间
It's this that gives my soul
这足以给我
all it's joyous elation,
灵魂带来快乐
As I hear the sweet lark sing
好似听到百灵清脆之音
in the clear air of the day
在这纯净的空气间


热度(15)

© 爱念 | Powered by LOFTER