爱念

因为音乐 因为喜欢

The Show - Lenka

律动的旋律,俏皮可爱的曲风,Lenka的音乐总是让人不由自主的喜欢上她。


the show —— Lenka  

作曲 : Lenka/Jason Reeves
作词 : Lenka/Jason Reeves

I'm just a little bit caught in the middle
我有点儿左右为难
Life is a maze, and love is a riddle
生活是座迷宫 爱是一个谜题
I don't know where to go
我不知道该去哪儿
Can't do it alone
我一个人做不到

I've tried, but i don't know why
我尝试了 我不知道为什么
Slow it down, make it stop
放慢了速度 停了下来
Or else my heart is going to pop
否则我的心都要跳出来了
Cause its to much, yea its alot
因为这有点儿过份了 是的 太过份了
To be something I'm not
要我成为一个不一样的我
I'm a fool, out of love
我是个失恋的大笨蛋
Cause I just can't get enough
因为我无法满足
I'm just a little bit caught in the middle
我有点儿左右为难
Life is a maze, and love is a riddle
生活是座迷宫 爱是个谜
I don't know where to go
我不知道该去哪儿
Can't do it alone
我一个人做不到
I've tride, but i don't know why
我尝试了 我不知道为什么
I'm just a little girl lost in the moment
我只是个一时很迷茫的小女孩
I'm so scared but i don't show it
我很害怕但是我没有表现出来
I can't figure it out
我无法弄清楚
It's bringing me down
真把我给打倒了
I know, I've got to let it go
我知道我不得不放手
And just enjoy the show
好好欣赏表演吧
The sun is hot in the sky
天气非常热
Just like a giant spot light
太阳就像个巨大的聚光灯
The people follow the signs
最终人们按照指引
And synchronize in time
同时按指示做
it's a joke, no body knows
这是个笑话 没有人知道
They got to take it to the show
他们有演出的门票
I'm just a little bit caught in the middle
我有点儿左右为难
Life is a maze, and love is a riddle
生活是座迷宫 爱是个谜
I don't know where to go
我不知道该去哪儿
Can't do it alone
我一个人做不到
I've tried, but i don't know why
我尝试了 我不知道为什么
I'm just a little girl lost in the moment
我只是个一时很迷茫的小女孩
I'm so scared but i don't show it
我很害怕但是我没有表现出来
I can't figure it out
我无法弄清楚
It's bringing me down
真把我给打倒了
I know, I've got to let it go
知道我不得不放手
And just enjoy the show
好好欣赏表演吧
Just enjoy the show
好好欣赏表演吧
I'm just a little bit caught in the middle
我只是个一时很迷茫的小女孩
Life is a maze, and love is a riddle
生活是座迷宫 爱是个谜
I don't know where to go
我不知道该去哪儿
Can't do it alone
我一个人做不到
I've tried, but i don't know why
我尝试了 我不知道为什么
I'm just a little girl lost in the moment
我只是个一时很迷茫的小女孩
I'm so scared but i don't show it
我很害怕但是我没有表现出来
I can't figure it out
我无法弄清楚
It's bringing me down
真把我给打倒了
I know, I've got to let it go
知道我不得不放手
And just enjoy the show
好好欣赏表演吧
Just enjoy the show
好好欣赏表演吧
Just enjoy the show
好好欣赏表演吧
I want my money back
我想要拿回我的钱
I want my money back
我想要拿回我的钱
I want my money back
我想要拿回我的钱
Just enjoy the show
好好欣赏表演吧
I want my money back
我想要拿回我的钱
I want my money back
我想要拿回我的钱
I want my money back
我想要拿回我的钱
Just enjoy the show
好好欣赏表演吧


热度(14)

© 爱念 | Powered by LOFTER