爱念

因为音乐 因为喜欢

Release Me - Oh Laura

oh laura是一支有着清新的斯堪的纳维亚曲风的乐队,其主唱Frida ohrn成熟中略带一丝沙哑的迷人嗓音,柔和之中有着浸透人心的力量!    

《Release Me》将每一个心中对自由和梦想的渴望刻画得淋漓尽致。柔和的配曲、深沉的氛围和慵懒的唱腔,钢琴笛子配合得天衣无缝。后半部分主唱Frida嗓音突然变得爆发沙哑而略带神经质,平稳中又突然释放,很有感觉。


Release Me —— oh laura

I am the wilderness locked in a cage
我是一片困在笼中的荒野
I am a growing force you kept in place
我是被你藏匿在体内那不断增长的力量
I am a tree reaching for the sun
我是一棵向往追逐阳光的树
please don't hold me down
请不要压抑我
Please don't hold me down
请不要压抑我

I am a rolling wave without the motion
我是一片静止的波浪
A glass of water longing for the ocean
一杯渴望海洋的水
I am an asphalt flower breaking free But you keep stopping me
我是沥青中长出的花朵但你一直在阻挠我的生长

Release me
释放我
Release me
释放我

I am the rain that's coming down on you
我是为你而降临的雨水
That you shielded yourself from with a roof
你却在屋檐下躲避
I am the fire burning desperately But you're controlling me
我有肆意燃烧的激情但你却压制着我的火焰

Release me
释放我
Release me
释放我


热度(8)

© 爱念 | Powered by LOFTER