爱念

因为音乐 因为喜欢

As I Moved On - Blue Foundation

Blue Foundation是一支来自北欧丹麦的Trip-Hop迷幻电子乐团,创作风格丰富多变,多以沉重的节拍,深度抽象的意境表达他们的音乐理念,这首《As I Moved On 》是他们最为著名的代表作,流畅优美的旋律,配以张力多变的弦乐,飘渺迷离的女声,具有冲破浓浓迷雾的穿透力,在阴郁黑暗的气息中营造出神秘而独特的迷幻氛围。

As I Moved On —— Blue Foundation

come and dance, come and dance,come
一起来跳舞吧 一起来跳舞吧 来吧
come and dance, come and dance,come
一起来跳舞吧 一起来跳舞吧 来吧
I was all alone, going for a ride
我一直都是孤独的在寻找方向
travelling solo, off my guard
独自旅行的时候 失去了我的防备
I had to follow this calling from the wild
我只能遵循 这荒野的呼唤
into the shadows
进入那片阴影

into the shadows of my heart
进入心里的那片阴影
i eeded all my strength to
我需用尽全部的力气
stand up to your agenda
抵抗你的议程
I said it, i said it again
我说过 我不止一次说过
I never wanna become
我永不想变成
stuck in your machine
你机器上的附庸
I said it, i said it again
我说过 我不止一次说过
come and dance, come and dance,come
一起来跳舞吧 一起来跳舞吧 来吧
come and dance, come and dance,come
一起来跳舞吧 一起来跳舞吧 来吧
and as i moved on, thought i'd blow my mind
我只能遵循 这荒野的呼唤
but as it turned out, i was wrong
但是结果证明了 我错了

I met my sorrow, saw her in the eyes
我面对了铁悲伤 眼睛注视着她
she tried my courage
她试探我的勇气
she tried my courage, but left me stronger
她试探我的勇气 但是我变得更强
I needed all my strength to
我永不想变成
stand up to your agenda
抵抗你的议程
I said it,i said it again
我说过 我不止一次说过
I never wanna become
我永不想变成
stuck in your machine
你机器上的附庸
I said it, i said it again
我说过 我不止一次说过
come and dance,come and dance, come
一起来跳舞吧 一起来跳舞吧 来吧
come and dance,come and dance, come
一起来跳舞吧 一起来跳舞吧 来吧
come and dance,come and dance, come
一起来跳舞吧 一起来跳舞吧 来吧
come and dance,come and dance, come
一起来跳舞吧 一起来跳舞吧 来吧

come and dance
一起来跳舞吧



热度(17)

© 爱念 | Powered by LOFTER