爱念

因为音乐 因为喜欢

Proud Of You - 冯曦妤

《Proud Of You》是《我的骄傲》和《挥着翅膀的女孩》的英文版。冯曦妤干净的音色,好像是用声音在给我们讲故事,她的歌声更好的诠释出了这曲子的内涵。

Proud Of You —— 冯曦妤

Love in your eyes
你眼中的爱
Sitting silent by my side
就是静静地坐在我身边
Going on Holding hand
一直牵着手
Walking through the nights
走过夜晚
Hold me up Hold me tight
紧紧地抱着我
Lift me up to touch the sky
高高举起让我摸到天

Teaching me to love with heart
教我用心去爱
Helping me open my mind
帮我打开心门
I can fly
我能飞翔
I’m proud that I can fly
我为自己能飞而骄傲
To give the best of mine
奉献自己最珍贵的
Till the end of the time
直到生命的最后一刻
Believe me I can fly
相信我,我能飞翔
I’m proud that I can fly
我为自己能够飞而骄傲
To give the best of mine
奉献自己最珍贵的
The heaven in the sky*
空中的天堂

Stars in the sky
空中的星星
Wishing once upon a time
很久以前的愿望
Give me love Make me smile
给我爱让我微笑
Till the end of life
直到生命的最后一刻
Hold me up Hold me tight
紧紧地抱着我
Lift me up to touch the sky
高高地举起让我触摸着天
Teaching me to love with heart
教我如何用心去爱
Helping me open my mind
帮我打开心扉
I can fly
我能飞翔
I’m proud that I can fly
我为自己能飞而骄傲
To give the best of mine
奉献自己最珍贵的
Till the end of the time
直到最后一刻
Believe me I can fly
相信我吧,我能飞翔
I’m proud that I can fly
我为自己能翱翔于空中而骄傲
To give the best of mine
奉献自己最珍贵的
The heaven in the sky
空中的天堂

Can’t you believe that you light up my way
难道你不相信你照亮了我的道路
No matter how that ease my path
不论前路有多昏暗
I’ll never lose my faith
我决不会放弃我的信念
See me fly
看我飞翔
I’m proud to fly up high
我骄傲的高高地向上飞
Show you the best of mine
将我最好的展示给你看
Till the end of the time
直到最后一刻
Believe me I can fly
相信我能飞
I’m singing in the sky
我在空中歌唱
Show you the best of mine
将最好的我展示给你
The heaven in the sky
空中的天堂
Nothing can stop me
没有什么能阻挡我
Spread my wings so wide
大大的张开我的翅膀


热度(27)

© 爱念 | Powered by LOFTER