爱念

因为音乐 因为喜欢

Tell It To Your Heart - Michael Learns To Rock

Tell It To Your Heart—— Michael Learns To Rock

Tell it to your heart

铭记在你的内心里

everyone's a star

每个人都是一颗闪亮的星

So she said

她这样说

And landed in the street early one morning

并在清晨,降临在街道

right in front of me she threw out her spell

出现在我的右前方,展示她的魅力

Tell it to your mind

铭记在你的意识里

leave it all behind

把所有一切都抛诸脑后

Now we will spread our wings and fly under the great skies

现在我们将展翅高飞在辽阔的天空

through the night so blue

穿越如此悲伤的黑夜

I'm holding on to you

我在为你而坚持

Chorus:She came to me like an angel

她像天使一样来到我面前

when everything was torn apart

在所有的一切都分崩离析的时候

Erasing all the madness

她消弭了所有的疯狂

she came and blessed a broken heart

她的到来抚慰了我受伤的心

Listen to the sound

听到她的声音

Grace is all around

优雅填满了我的四周

You will see

你可以看见

So invisible and so insane in the darkest blue

在深深的悲伤之中,无形又疯狂的是

It's waiting for you

我在等你

Chorus:She came to me like an angel

她像天使一样来到我面前

when everything was torn apart

在所有的一切都分崩离析的时候

Erasing all the madness

她消弭了所有的疯狂

she came and blessed a broken heart

她的到来抚慰了我受伤的心

No reason to forget

没有理由忘记

No reason to regret

没有理由留下遗憾

No reason to deny

没有理由拒绝

And time for asking why

让时间去证明理由

Chorus:She came to me like an angel

她像天使一样来到我面前

when everything was torn apart

在所有的一切都分崩离析的时候

Erasing all the madness

她消弭了所有的疯狂

she came and blessed a broken heart

她的到来抚慰了我受伤的心


热度(11)

© 爱念 | Powered by LOFTER