爱念

因为音乐 因为喜欢

You've Got A Way - Shania Twain

《You've got a way 》是电影《诺丁山》的插曲,在这部现代爱情童话般的电影,插曲也可以说是曲曲动人心魄,充满着不可言喻地男女柔情。Shania Twain演绎的这首《You've got a way 》在经过特别混音处理后更显女性的温柔妩媚,如泣如述地表现了影片中女主角对男主角的钟恋之情。 

You've got a way —— Shania Twain

You've got a way with me
你已经找到了一种和我相处的方式
Somehow you got me to believe
在某种程度上你应该相信
In everything that I could be
任何时候的我
I've gotta say-you really got a way
我必需说你真的知道了和我相处的方式

You've got a way it seems
你已经找到了一种和我相处的方式
You gave me faith to find my dreams
你给了我去追寻梦想的信念
You'll never know just what that means
你永远也不知道那意味着什么
Can't you see... you got a way with me
难道你没发现吗? 你已经找到了一种和我相处的方式
It's in the way you want me
它就在当你想我的时候
It's in the way you hold me
它就在当你抱着我的时候
The way you show me just what love's made of
就在你给我展示爱是什么的时候
It's in the way we make love
它就在当我们欢愉的时候
You've got a way with words
你已经找到了一种和我相处的方式
You get me smiling even when it hurts
你仍对着我微笑即使当你很痛楚的时候
There's no way to measure what your love is worth
已经没有方法来衡量你的爱价值几何
I can't believe the way you get through to me
我几乎不能相信你接近我的方式
It's in the way you want me
它就在当你想我的时候
It's in the way you hold me
它就在当你抱着我的时候
The way you show me just what love's made of
就在你给我展示爱是什么的时候
It's in the way we make love
它就在当我们欢愉的时候
Oh, how I adore you
哦,我已经深深迷恋你
Like no one before you
以前从未曾对谁如此过
I love you just the way you are
我就是喜欢你现在这样
It's in the way you want me
它就在当你想我的时候
It's in the way you hold me
它就在当你抱着我的时候
The way you show me just what love's made of
就在你给我展示爱是什么的时候
It's in the way we make love
它就在当我们欢愉的时候
It's just the way you are
那就是你自己的方式


热度(20)

© 爱念 | Powered by LOFTER