爱念

因为音乐 因为喜欢

My Last Serenade - Joey Moe

完美、磁性、温情十足的声线


my last serenade ——Joey Moe

Mmm Mmm Mmm Mmm (4x)
恩恩恩恩~
Don’t be surprised
别惊讶
That these are my last words
最后时刻的话语
My last hour of my last day
这是我生命最后一天
I’ve taken all the sorrow
我尝尽了所有的伤痛
I can bear you
我可以忍受你

And now I think I’ll turn
当我想走
Turn and walk away
选择离开
As wipe cause the tears are building up in my eyes
当我的眼泪我越想抹去却越多的时候
Feel like I got nothing left to love in my life
生命中没有值得我留恋的东西
20 years of age and its time to say goodbye
20年了,是时候说再见了
Cause I don't even want to try
因为我甚至不想尝试
To make it through the night
彻夜思考这个问题
Tell them to forget the show tonight (And I don’t wanna sing)
告诉他们忘了今晚的演出吧(我不想再唱了)
Tell them I’ve given up alright (And it don't even mean a thing)
告诉他们我已经放弃了(这不代表什么)
Make sure the headlines say (I did it for love)
确定那些标题(我为你而做的爱的标语)
With you it all fades away,
已经随你慢慢消失
There’s no more words to say
再也没有什么话好说了
No more you and me,
再也没有你和我
Cause the music left with you
因为音乐已经随你一起消失
And now I’m alone on the balcony
现在的我只能孤单的坐在阳台
With no more songs to sing,
不再唱任何的歌曲
Only this last serenade
只有这首最后的小夜曲
And you know I sing it for you
你知道,这是唱给你听的
It won’t be a lie
这不会是个谎言
If I told you my life was hurt
如果我和你说我的生命受到了伤害
Spring, summer, winter and fall
春,夏,秋,冬.
Tell me what to do with this fame ya’ll
告诉我怎么处理名气
And do my songs matter at all?
他的音乐都做了些什么?
Tell them to forget the video (And I don’t want to dance)
告诉他们忘了所有的音乐录像吧(我不想再跳了)
Tell them I have left the city yo (And I’m not coming back)
告诉他们我已经离开了这个城市(我不会再回来了)
Make sure the headlines say (I did it for love )
确定那些标题(我为你而写的爱的标语)
With you it all fades away,
已经随你慢慢消失
There’s no more words to say
再也没有什么话好说了
No more you and me,
再也没有你和我
Cause the music left with you
因为音乐已经随你一起消失
And now I’m alone on the balcony
现在的我只能孤单的坐在阳台
With no more songs to sing,
不再唱任何的歌曲
Only this last serenade
只有这首最后的小夜曲
And you know I sing it for you
你知道,这是唱给你听的
Anything, I’ll do anything
任何事,我会为你做任何事
Please make me whole again
只要你不再让我受伤,让支离破碎的我重新变完整
You’re the reason why I sing
你就是我要唱歌的原因
Anything, I’ll do anything
任何事,我会为你做任何事
Please make me whole again
只要你不再让我受伤,让支离破碎的我重新变完整
You’re the reason why I sing
你就是我要唱歌的原因
With you it all fades away,
已经随你慢慢消失
There’s no more words to say
再也没有什么话好说了
No more you and me,
再也没有你和我
Cause the music left with you
因为音乐已经随你一起消失
And now I’m alone on the balcony
现在的我只能孤单的坐在阳台
With no more songs to sing,
不再唱任何的歌曲
Only this last serenade
只有这首最后的小夜曲
And you know I sing it for you
你知道,这是唱给你听的
(Come home, Come home)
(来吧,来吧)
Guitar Solo

OoooOooOoooooO yeaaaaaaaaaaaaaaa
哦哦~耶耶~


热度(14)

© 爱念 | Powered by LOFTER