爱念

因为音乐 因为喜欢

She'll Never Know - Andy Williams

这首歌改编于我们非常熟悉的贝多芬的著名钢琴曲《献给爱丽斯》,是贝多芬独奏钢琴作品中的c大调回旋曲第59号小品。熟悉的旋律中,歌手为我们唱出了一个暗恋者的心声:当幕布渐降她亦无踪。他独自徜徉在寂寞的夜,仿佛看到她舞出垂死的天鹅。他说:我就这样远远的爱着她而她将永远也不会知晓。


She'll Never Know —— Andy Williams


As the curtain rises there's a hush

The lights go dim, the stage is bare

And as the orchestra begins to play

A light appears and she is there

And as she dances like a dream

A spell is cast a magic scene

For her beauty captures every heart

But I am lost forever more

I can't share her with other hearts

Love is what I feel

Those hearts may come and go

But I'll be there for every show

But she'll never know

I know it's impossible

I cannot share my secret love

All too soon she takes the final bow

The curtain falls and she is gone

And as I wander through the lonely night

I see her dance the dying swan

I will always love from afar

But she'll never know


幕启时,有一个秘密

昏暗的灯光,赤裸的舞台

当乐队开始演奏

一束光洒下来,她在那儿

她梦幻般的舞蹈

一个魔法般的场景

她的美貌,捕捉每一个人的心

他永远的失去更多

(他)

我不能分享她与其他人的内心

爱是什么感觉

任其他的心来来去去,

但我会一直在那儿

但她永远也不会知道

音乐…

我知道这是不可能的

我不能分享我秘密的爱

很快,她拉下最后的弓

帷幕落下,她走了

他奇迹的在孤独的夜晚,

他看到她的舞蹈垂死的天鹅

(他说)

我会一直在远方默默爱着

但她永远也不会知道


热度(5)

© 爱念 | Powered by LOFTER